Adab Blogwalking bawak buah tangan...Klik Klik Klik

Friday, November 14, 2008

Last Paper Exam

Alhamdulillah..
Akhirnya Sem 1 (2008) telah sampai penghujungnye..
Subjek terakhir exam hanya geochem..
susah tetapi ada kefahaman..
harap2 boleh jawab..
kul 11.30 pg nanti..

Aku hendak mengucapkn jutaan terima kasih kepada rakan2 geology...
Azri,Azizi,Alip,Yazid,Ehsan,Tenang,Azza,Amanda,Lokman,Adib,Sahezy...
kerana banyak mengajar diriku yang bodoh nie n selalu ponteng kelas..
diskusi pass yer n problem sets,kongsi nota sgt membantu...

Seandainya ada rezeki yg dimurahkn,seandainya ada paper yg dpt 'A'...
InsyaALLAH ada yg rezeki mereka dimurahkn...

Tidak lupa juga kpd Rumate,Abg acap n Hafiz Singapore..
kepada Guru Shuk sbg penasihat akademik aku..
setiausaha sulit,Nadia Salehuddin..
yg menyokong perjuangan akademik aku pd Sem ini..

6Nov-Geology Structure <>
11Nov-Sedmentology Chemistry <>
13Nov-Petrology Igneus <>
14Nov-Sedimentology Clastic <>
15Nov-Geochemistry <>

3 comments:

  1. hahahaha...

    ak jd penasihat akademik ek??
    ooo...klu camtu, nt nk grad kene jpe aku tau!!
    kene dapatkan signature aku, br blh htr graduation form!! heheheehe

    ReplyDelete
  2. setiausaha sulit...lepas ni kalo nk buat appointment dgn aqil, kene melalui saya k...

    ReplyDelete
  3. PA kedekut...!!!
    KFC pon berkire...
    hhuhuhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...