Adab Blogwalking bawak buah tangan...Klik Klik Klik

Saturday, December 10, 2011

Impersonate: Maharaja Lawak Mega minggu 7

Malam semalam aku telan 5 jenis ubat..
Dua ubat selsema, Dua ubat batuk & vitamin C..
Bukannya apa, hidung ni tak berhenti leaking dua hari ni..
Tepat jam 1.00pagi, Duusshhhh! Pengsan atas katil...(tanpa KRroooOhH)

Tapi tak syok betol bila terjaga jam 4.30pagi...
Eh, kesan ubat dah abes ke? Jap aku cek piping hidung...
Haah laa..All Set & Good !! Alhamdulillah...
Kruk Krukk Kruukk...(perot bunyi ni tak syok)

Anyway,aku ada tengok MLM minggu 7..
Ini wajib aku tengok tiap2 minggu, BOBOI, PiMai, Osbon, Adlin, BP...
Minggu ni memang banyak lawak & lucu, tak tahan gelak sampai meleleh air mata ni...
Adooi...giler betol la pelawak2 ni buat skrip lucu..

"pasal apa saya.. itu bukan saya punya kementerian..." BP

"..kau memang dah abes fikir nak mintak Chef Wan punye suara...? " BoBoi

"pabila namanya ditanya dia masam, namun begitu jelingannya aku paham..." Adlin

"tinggi2 kelapa sawit ! baik2 menyawit, nanti kena kepala sakit, jangan cari penyakit ! " Osbon

Part Silent Comedy, aku minat Osbon gak..paling creative..gelak tak abes syeikh oii...

OKEY..Chuck S05E05 & Final Destination 5 dah siap Download..
It's show time..Bye3
PEACE YAWW!!!

2 comments:

  1. haha, banyakk nay ubat telan ?

    ReplyDelete
  2. haish..doktor suh makan ubat sikit2 betol tak? itu sbb die suh datang lg. skali servis Rm30. kalau berkali2 ? Haa...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...