Adab Blogwalking bawak buah tangan...Klik Klik Klik

Thursday, December 22, 2011

We bought a ZOO

22 December 2011
WE BOUGHT A ZOO


Semalam aku ada gatal2 tengok wayang kt MidVal...
selepas berjam2 kami pusing2 di Jln Masjid India & Jln TAR, Shopping...
Pada mulanye kami nak tengok cite Sherlock Holmes TERBARU...
alamak, Suhaili Hamasaki, Full Seat laa pulak...

Camne entah boleh terbukak hati nak tengok cite baru ni..
We Bought a Zoo...
sbb pemilihan cite nie, Genre Drama/Comedy..
dan cite baru tu je yg kami tak tengok lg..

Barisan Pelakon We bought A Zoo


Ini Summary We Bought a Zoo;


We Bought a Zoo, a memoir by Benjamin Mee, tells the true account of how the author and his family used their life savings to buy a dilapidated zoo, replete with 200 exotic animals facing destruction, in the English countryside. Mee, along with his children, had to balance caring for his wife, who was dying of brain cancer, with dealing with escaped tigers, raising endangered animals, working with an eclectic skeleton crew and readying the zoo for a reopening. (20th Century Fox)


Nak Review lain? Klik Sini

Starting cite nie best, dgn pengenalan siapa Benjamin Mee..
Mat Salleh pon suke pakai nama 'Mee' ek..?
cume  perkembangan cite ttg anak lelaki, Dylan, tak berapa aku suka..
tp anak pompuan dia, Rosie, comey sgt dgn gaya2 matang..

Cite nie mmg menakjubkan..
Jalan cite yg tak berat..
tp penuh instrumen kekeluargaan..
tak lupe juga kesetiaan cinta..

Scene:Benjamin Mee &Kelly


kalau korang tengok la cite nie..
perhatikan setiap ayat yg ditutur Matt Damon (Benjamin Mee)
sebab korg akan tahu dipenghujung cite nie..
tentang Memori Isteri Benjamin Mee..

"WHY NOT"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...