Adab Blogwalking bawak buah tangan...Klik Klik Klik

Wednesday, January 25, 2012

Takut Lipas ? Apa ke Hal nye


Hye...
korang takot lipas tak ???

lelaki mesti tak takot kan...
selalunya pompuan la takot lipas ni...

Hehehe

Apa reaksi korang kalau ternampak lipas ??

"Ala..biasa je, geli-geli sket tu ada lah...." sambil tangan peluk tubuh, mata keatas

"MaaakkkK ! LippaaassSS ! " sambil lompat2 tak tentu arah

"Mana lipas, mana oh mana...." pastu spray shieldtox macam fogging rumah

kalau setakat spray anak lipas kecik molek, senang la
ni tetiba MAK lipas keluar dari celah2 kotak bawak KAK LONG, KAK NGAH
Perghhhh....
"Wa ingat Lu duk umah jaga suami Lu..."

Ha..amek ko shieldtox...spray sepuas hati
kalau lipas2 tu tak cukup mabuk, amek buku latihan kotak2 maths adik korang
pastu hentam lipas2 di dinding tu
Crushh..Peekkk..!!

Selesai masalah
~Cockroaches Buster~

(esok adik korang dpt souvenir kt buku maths dia)



3 comments:

  1. hahaha..xleh blah kalo laki tkot gak kt lipas

    ReplyDelete
  2. lipas tu boleh terima lagi. but i will say 'no' to cicak. geli.
    btw happy blogging ya~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...