Adab Blogwalking bawak buah tangan...Klik Klik Klik

Friday, February 3, 2012

Sabtu Ku di Tesco

Assalamualaikum..haa,tak jawab berdosa,kalau jawab saaaayang..hahaha
(Terikot2 Maria Elena)
Sabtu PaGi ni aku memang bangun lambat..semalam balik lewat pagi,lepak kat maple ss14. Makan nasi lemak,sate dan Bandung Soda gelas besar. Ada perkara yang tak suka aku tengok telah berlaku didepan mata aku semalam. Sorang ibu ni boleh nak tampar anak kecik ni yang tak tahu apa itu salah benar. Budak kecik tu baru dalam lingkungan 4-6 tahun. Dia masukkan tangan dalam mulut,normal la budak kecik kemam jari,lapar la tu. Kalau ibu budak tu pandai, tarik je tangan budak tu,bagi dia makanan ke,tak perlu nak tampar2. Kesian dia dah nangis. T_T
So nasihat aku, "kalau tak reti jaga anak kak,tak perlu beranak". Geram aku tengok. Fuhhh..

Haa, cite pasal pagi sabtu aku, jeng jeng.. Aku kat Tesco, dengan mama & baqir. Dah berapa bulan tak temankan mama beli belah barang rumah. Aku breakfast nasi lemak apa entah pagi tadi, tak sodap. So aku cakap,"kalau tak reti masak sedap2,jangan bukak kedai kak".perghhh..

Sesampai je kat tesco, terus cari waffle,corn in cup, aiskrim rm1..Slurrppp..hihi..okey. Dah boleh sambung beli barang..tengok list barang jap. Hmmmm..kokokrunch,tropicana twister,nescafe gold,durian, pisang, french fries, ayam,ikan,sayur, blaa blaa blaa.. Done !

Oooh..lupe nak bagitahu, Salam maulidur rasul ye sume..seronok la dapat bercuti 4 HARI.. Weehuuu.. ^_^

1 comment:

  1. kunjungan hangat.. kunjung balik ya. jangan lupa follow nya.. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...